Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119) (dalej zwane „RODO”) – przekazujemy Państwu następujące informacje:

 

  1. Administrator i Inspektor Ochrony Danych

Administratorem Państwa danych osobowych jest:

Sławomir Gołubowicz

„Handel – Transport – Usługi Sławomir Gołubowicz” z siedzibą w Gołdap (19-500)

w ramach działalności Hotelu Ventus Natural & Medical SPA**** w Gołdap

ul. Jabłońskie 4, 19-500 Gołdap

 

W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi mają Państwo możliwość kontaktu:

  • pod adresem e-mail: recepcja@ventushotel.pl
  • telefonicznie: +48 87 629 15 60
  • korespondencyjnie na adres Hotelu Ventus Natural & Medical SPA****: ul. Promenada Zdrojowa 12, 19-500 Gołdap.
  1. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych

Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu:

  • korzystania z usług hotelarskich oraz innych usług świadczonych przez Administratora na rzecz klientów Hotelu Ventus Natural & Medical SPA, w ramach prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej – tj. w celu zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usług (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO)
  • w celu prowadzenia dokonania rezerwacji usług hotelarskich, negocjacji oraz innych działań przed zawarciem umowy o świadczenie usług hotelarskich lub innych usług świadczonych przez Administratora na rzecz klientów Hotelu Ventus Natural & Medical SPA,  na podstawie Państwa żądania (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO)
  • prowadzenia wobec Państwa działań marketingowych za pomocą komunikacji elektronicznej w szczególności poprzez newsletter, przesyłanie informacji handlowej oraz kontakt w związku z zapytaniem złożonym przez formularz kontaktowy - na podstawie dobrowolnie wyrażonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
  • archiwizacji po wykonaniu umowy o świadczenie usług hotelarskich, dokonaniu przez Państwa rezerwacji bez zawarcia takiej umowy, lub umowy o świadczenie innych usług przez Administratora na rzecz klientów Hotelu Ventus Natural & Medical SPA, w związku z wykonaniem obowiązku prawnego nałożonego na Administratora – tj. obowiązku wynikającego z prawa podatkowego, w szczególności z art. 32 ustawy Ordynacja podatkowa oraz z ustawy o rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);
  • w związku z prawnie uzasadnionymi interesami realizowanymi przez Administratora – tj. przetwarzanie może nastąpić w zakresie niezbędnym:
  • dla ustalenia, dochodzenia i ochrony roszczeń, aż do dnia przedawnienia ewentualnych roszczeń
  • w celu archiwalnym przez okres określony przepisami prawa polskiego (cele dowodowe)
  • dla celów ochrony i zapewnienia bezpieczeństwa Hotelu Ventus Natural & Medical SPA**** w zakresie danych z monitoringu stosowanego przez Hotel Ventus Natural & Medical SPA****.

(art. 6 ust. 1 pkt f) RODO)

  1. Wymóg podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie umowy o świadczenie usług hotelarskich, innych usług oraz dokonania rezerwacji, w związku z koniecznością realizacji tej umowy czy rezerwacji jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu zawarcia umowy lub dokonania rezerwacji w Hotelu Ventus Natural & Medical SPA**** w Gołdap.

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie zgody, o której mowa w pkt 2 powyżej (w zakresie marketingu za pomocą komunikacji elektronicznej) jest dobrowolne, a niewyrażenie tej zgody nie powoduje dla Klienta żadnych konsekwencji, w szczególności nie ma wpływu na zawarcie i realizację umowy o świadczenie usług hotelarskich czy dokonanie rezerwacji.

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie monitoringu stosowanego przez Administratora w Hotelu Ventus Natural & Medical SPA****, jest konieczne z uwagi na zapewnienie przez Administratora ochrony i bezpieczeństwa Hotelu Ventus Natural & Medical SPA.

  1. Odbiorcy danych

Państwa dane osobowe mogą być udostępniane:

  • Podmiotom zajmującym się obsługą księgowo-rachunkową Administratora
  • Podmiotom zajmującym się obsługą prawną Administratora
  • Podmiotom świadczącym usługi informatyczne (IT) na rzecz Administratora, przede wszystkim prowadzącym system rezerwacji dostępny poprzez stronę internetową: /, a także zarządzającym systemami obsługi płatności elektronicznej
  • Podmiotom świadczącym usługi transportowe i taksówkarskie w przypadku zamówienia dla Państwa transportu lub przesyłki kurierskiej
  • Podmiotom świadczącym usługi marketingowe dla Administratora.
  1. Przekazywanie danych do państwa trzeciego/organizacji

Państwa dane osobowe nie będą przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy, ani do organizacji międzynarodowych.

  1. Okres przechowywania danych
  1. Dane będą przechowywane przez:
  • okres przedawnienia roszczeń, nie dłużej niż do 10 lat od daty wymagalności roszczeń – przykładowo od dnia zrealizowania przez Administratora umowy na świadczenie usług hotelarskich oraz
  • okres niezbędny dla archiwizacji dokumentów w celach podatkowych  
  1. Dane pozyskane z monitoringu  usuwane będą po 30 dniach od daty ich rejestracji, chyba że ich przetwarzanie będzie wymagane dla ustalenia, dochodzenia i ochrony roszczeń, aż do dnia przedawnienia ewentualnych roszczeń – wtedy dane będą przechowywane zgodnie z zasadami opisanymi w pkt 6.1.

 

  1. Uprawnienia

Mają Państwo prawo:

  1. dostępu do swoich danych osobowych
  2. sprostowania swoich danych osobowych
  3. usunięcia swoich danych osobowych, przy czym Administrator może przetwarzać dalej dane osobowe pomimo wniosku o ich usunięcie w zakresie ustalenia, dochodzenia lub ochrony roszczeń, a także w związku z obowiązkami podatkowymi
  4. ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych
  5. do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania swoich danych osobowych,
  6. do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych (w przypadku wyrażenia takiej zgody) – skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody
  7. do przenoszenia danych.

Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  1. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Administrator nie będzie podejmował wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

 

newsletter

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Handel Transport Usługi Sławomir Gołubowicz, ul. Jabłońskie 4, 19-500, Gołdap Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane